星期一, 3月 08, 2010

真心泰國菜館

睇完戲去食泰國菜,响朗豪坊地下UA售票處的樓梯旁,有個不太起眼的電梯,乘電梯上二樓,呢度地方細細的,我還是第一次去,坐下來,可由窗向外望,見到盛八的招牌,我地叫左幾樣野食,大家都唔太肚餓,個咖喱青口幾香,不過得好少,但係好多泰式矮瓜,個豬頸肉跟既辣汁,無泰式甜酸醬咁夾豬頸肉咁好味,炒飯就好辣,本來無叫飲品,因為太辣而叫左野飲!我地叫左薄餅食咖喱,都食得哂全部野食,送埋甜品椰汁糕,都清埋!

食飯既時候,阿兒宣佈婚訊,真係估佢唔到,原來靜雞雞拍左四五年拖!依家仲話九月結婚tim,阿魚先至結左婚三個月,就到佢當日既姊妹結婚!今次仲睇緊阿魚d結婚相,蜜月相,下次要睇阿兒既婚紗相!阿魚去左馬爾代夫渡蜜月,果度好靚呀!佢哋仲住水上屋tim!睇相睇到我都好想去呀,我諗來諗去,應該只有一個人會同我去,不過十小時飛機................等我諗吓先!話咁快,個個結婚既結婚,離婚既離婚,生仔既生仔........咁就過左十年.........當年一齊做野既情景,好似前兩年既事咁近!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...