食飯既時候,阿兒宣佈婚訊,真係估佢唔到,原來靜雞雞拍左四五年拖!依家仲話九月結婚tim,阿魚先至結左婚三個月,就到佢當日既姊妹結婚!今次仲睇緊阿魚d結婚相,蜜月相,下次要睇阿兒既婚紗相!阿魚去左馬爾代夫渡蜜月,果度好靚呀!佢哋仲住水上屋tim!睇相睇到我都好想去呀,我諗來諗去,應該只有一個人會同我去,不過十小時飛機................等我諗吓先!話咁快,個個結婚既結婚,離婚既離婚,生仔既生仔........咁就過左十年.........當年一齊做野既情景,好似前兩年既事咁近!




今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...
沒有留言:
發佈留言