星期五, 10月 30, 2009

樸克王/Monster Sushi




生日前夕,好友送來好好味既藍莓cheese cake,芝士唔會"漏",藍莓仲唔酸,好好味,佢仲帶埋其他人送既禮物比我,好開心呀!我地跟住去左朗豪坊食飯,今次去L12果間Monster Sushi,我之前食過,都覺幾好,今次我地坐bar枱,我地都叫左好幾款Sushi,自從上次去峰壽司食過巨型帶子之後,每次都會叫帶子壽司食,當然無咁巨型啦!有個三文魚天使麵卷,入面卷住好幼既天使麵,幾得意幾好味, 我地食吓傾吓,講到去旅行,我建議去大阪短線自由行,唔知攞唔攞到假呢?我地食完飯就去睇戲,去到戲院啱啱好開場,我地睇樸克王,套戲比預期長,睇完都無去食甜品就各自回家了!

多謝各方好友的禮物和祝福, thanks !!!!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...