星期五, 10月 30, 2009

家傳滬曉






生日當天到尖沙咀行街,原先想去 La Mer 買那個迷你set 送比人,點知賣晒!!一下子唔知買乜野代替,在附近行了一圈,想起Jill Stuart 也出了限量gift set, 點知要11月1號先開始賣!!!!!sales 姐姐建議買另一款gift set,我見有一瓶浴鹽,我諗不太合用,但係sales 姐姐話包裝盒內有些小小的袋,可將浴鹽放入小袋當香包用!也好吧!

行了幾圈便坐車去美孚,美孚旁邊曼克頓山的商場,有間食滬菜的家傳滬曉,中秋節時去過吃飯,價錢相宜,我們book了食大閘蟹,蟹身約五両重,唔算大隻,不過都夠食,我地仲叫左醉鴿,上次食過醉雞,今次食吓鴿,另外仲叫左魚,菜,炒飯呢d小菜,吃飯時大家講起去旅行,大家都好鐘意去日本,弟弟更是獨自一個人去了大阪和京都,雖然較孤獨,不過唔使就朋友,始終每個人既生活習慣都唔同!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...