星期四, 11月 05, 2009

かに御殿




行程之中有一餐自費蟹宴,導遊帶我地去魚市場,果度係海邊一帶既屋,有好多間魚市場都係好大,我地去果間有好大隻熊响屋頂,入門口仲有兩隻熊標本,魚市場除左海鮮之外仲有好多急凍長腳蟹賣,另外仲有吞拿魚腩,一d乾貨,薰衣草產品,蜜瓜等,我地上到樓上見到同飛機果兩個團d人,都好多人吓,導遊講完點樣買海鮮,我地就落返樓下揀,導遊話十一國慶果星期,成個魚市場d蟹比大陸客人搶晒,依家內地人去到邊都係big spencder!唔怪得d店員都講國語!我地揀左中價既長腳蟹,好似萬ハ円,又揀左海胆同赤貝,然後買吞拿魚腩,咁細碟都要一萬円,不過真係好肥美,好好味!隻長腳蟹既腳做刺身,個蟹身做火煱,個火煱跟左一大碟菜同一d三文魚柳,成餐都好好味,只係唔記得買蝦!臨尾都買左件蜜瓜食,好甜呢!食完飯我地仲去店後面既海邊影相,好凍呵~~~
























沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...