星期五, 10月 23, 2009

廸士尼黑色世界之筋疲力盡








好疲累的一天,去咁多次最最疲累係今次!!

我地响青衣食完野就入去,去到就响d shop度行左一陣,已經要預備睇巡遊,今次我地坐近樂園入口,果度比較少人,我地將入場派既Jack頭形紙扇放在椅上拍照,這個紙扇係夜光架,Flora 放入佢個白色袋度仲會透到d光出來!

今年d Halloween 既精品好靚,尤其多了些史廸仔同Scrump公仔,我見到個紅魔鬼Scrump好得意,我拎住佢影左張相,好鐘意張相,因為我笑得好開心 !!! 哈哈! 原本想買個細既紅魔鬼Scrump 布公仔頭夾,個夾太細,個公仔太重,好易甩,加上Scrump 係低既,都睇唔清楚,所以無買,另外有頂細既Halloween 圓帽有史廸仔對耳仔,同樣太重又買唔成,最後揾到一頂三角形尖帽加米奇耳仔既帽,好fit , 但係成間shop得返一個,我唯有叫Flora 自已買,之後行到巴斯光年果邊既車仔檔見到有大把,於是一人一頂,沿路好多人望住我地頂帽仔,仲有人走來問我地在哪裡買?因為好多檔都無呢款!

睇完巡遊,見近住餐廳個樓梯有人排隊,見隊頭有兩個小孩,男的一身巴斯光年打扮,女的一身莎莉既打扮,一身patchwork裙和一頭紅假衫,正在想廸士尼是否揾小孩同人影相,呢個時候Jack 同莎莉出現,即時引起一陣哄動,原來小孩是等影相的,女孩母親一身女巫打扮,十分投入,還叫Jack簽名呢!
跟住就開始排隊去猛鬼酒店,宇宙深寒同埋森魔詭域,全程排隊同行行行,其實三個地方大同小異,都係有d鬼忽然走出來嚇你,同埋有d位黑到乜都睇唔到反而仲驚!人都唔算太多,都係排約半小時,玩完出來都接近六點,我地去睇4D,順便坐吓!坐低左都唔想起身,睇完又疲倦又肚餓諗住去餐廳食野,點知排長龍,因為一小時後夜間巡遊,我地唯有去食中菜!得果度大把位!

食完飯去睇巡遊,今年同舊年一樣,無セ大改變,夜晚個個都攞住發光紙扇,我地坐低等,睇完又去 shopping, 我淨係買左個匙扣,佢就買左旅行袋同外套, 買完野再睇埋最後果場巡遊先走,搭地鐵果陣對脚好累呀!返到屋企成個散晒!年紀大無咁好精力!




















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...