星期六, 8月 29, 2009

LE SALON DE THE de Joel Robuchon




再次到此店,原來相隔了兩年,時間過得真快,上次主要吃cake,今次則試了tea set,有咸點和甜品,還試了阿蘇話全香港最好食既牛角包,我唔知係咪真係全香港最好味,不過係我食過最好味,一向唔特別喜好牛角包,覺得幾油同幾"漏",不過呢個皮脆內軟,好香,唔會咁油,佢只係微暖都好好味,真係唔知新鮮出爐會係幾咁好味呢?

Tea set 有4伴迷你scone和4件好迷你既sandwich(唔知佢叫乜,總之好似sandwich就當係吧!) , scone 有牛油同士多啤梨玫瑰jam, 好好味既jam,大概係自家制造吧! sandwich 每件大約3吋x1吋大,上面好迷你既裝飾好靚好精緻,靚到唔捨得食,仲好好味呢,個朶只有一吋大既三文魚花好靚,雖然咁細件,都食得出新鮮味道.......正呀~~~~~!

食完咸點到最出名既甜點,總共有5款,先吃栗子蓉伴蛋白條果件,蛋白條對我來講略為甜一點,栗子蓉比較軟,像溶了點點,再吃macaron那件,都是甜了點,中間那件最好味,passion fruit帶點酸甜,配上三款berry和芒果.........賣飛彿!!!其餘都一貫水準,最後叫埋雪糕食,三款口味,有mango sorbet,開心果同朱古力,當然係朱古力最好味啦!





























沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...