星期一, 8月 31, 2009

酷熱迪士尼





上星期四,在這個酷熱警告下的天氣,都預左熱到溶,我同Flora兩個,入到去先睇吓動畫廊,然後行吓shop先,凉吓冷氣,行晒d shop都睇啱d野等走果陣先買,我地一路行一路買雪條食,又買飲品又買西瓜食,跟住就去睇巡遊,有d水淋吓無咁熱,其實都無上次咁熱,仲有小小風tim,其實我都唔介意出身汗,係怕成身臭汗味!

我地keep住去d室內地方,睇4D,睇金裝米奇,Bebe又換左人,雖然佢廣東話唔正,但係做得好,有第一代Bebe咁好,中途"小魚仙"個水母埋黎"炸"左我地一吓,落幕前阿"泰山"跳左上我地面前個木欄,大家即時尖叫,我地睇得好投入,好開心,跟住去左Banquet Hall 食野,叫左雞扒同小籠包食,可以想像到d小籠包唔會好食,不過Flora想試吓响廸士尼食小籠包係點既,食完之後,Flora 要玩Space mountain, 我無陪佢玩,我在後面的shop等佢,再一齊去玩巴斯光年,玩完出來先想起miss 左大街show !!真可惜,31號之後就無啦! 好彩上次我有睇過!

見仲有成個鐘先放煙花,就去森林果邊揾史廸仔境點影相,影完去買雞脾同魚蛋,食住等睇煙花,次次睇都影相影短片,要睇mon,今次我地唔影,完全睇現場,全程"岳"高頭大聲嘩,有時跟住音樂唱歌,好好笑,好開心..........快樂其實好簡單!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...