星期五, 8月 07, 2009

金寶泰國菜館






呢兩個禮拜,飯局都不少,呢次一行4人去九龍城食泰國菜,佢地有幾間分店,有越菜同泰菜,入到去無乜人,得兩枱客,我同Jones同埋阿健都好耐無食活蝦刺身了,大家都好鐘意食,阿新就未食過,我地叫左2碟,不過侍應話泰國蝦得返一碟,另一碟就本地蝦,味道方面本地蝦真係遜色左d,泰國蝦大隻d厚肉d.....食完活蝦刺身再食無骨鳳爪,佢地話食完咁辣既活蝦刺身,條脷麻痹晒,食鳳爪都無味!原來佢地唔食得辣,狂飲椰汁冰先無咁辣喎!冬蔭公都好足料,咖哩蟹配蒜蓉包真係無得頂,原來佢地都鐘意食蟹,仲話鐘意食唔鐘意拆,要女友拆肉比佢地食喎........都唔知係咪倒轉左講,係佢地拆比女友食至真!

個牛油焗大蝦比較heavy,可能我唔多鐘意食炸野,覺得麻麻地,個越式蛋餅同醬爆蝦丸我都無食因為好"炸"同埋好飽,我就一個人食晒碟炒菜,好飽呢!個炒飯都食唔落,但係個蒜蓉包一到,點咖哩汁超好味,即刻覺得唔夠食.......席間傾開食蟹,阿健話好想食黃油蟹,我都想食,不過呢兩年d黄油蟹好似無咁靚,遲d睇吓去邊間食啦!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...