星期五, 8月 07, 2009

Stone Grill


網誌日期:2009-08-02 01:03

果日去睇戲之前去左尖沙咀Stone Grill 食飯,我好耐好耐之前去過,搬左去海運之後第一次去,因為Flora一直好想去但係無人同佢去,我自己又想去食,所以就一早約定去試吓,我地去到門口見到另一間我好想去既BLT steak!!!我地响門口睇晒兩間既Menu先,睇完一輪都係決定跟返原意去 Stone Grill, 去到原來都好full, 我地無訂枱,不過佢地都比左張枱我地先,要早d交返張枱比佢地,我地都有個半鐘食.

佢地做緊優惠,如果order一款頭盤就可以半價食指定食粅,果日既daily special 係西冷扒,我地叫左既頭盤係煎鵝肝,12oz西冷扒同三款食物套餐,有大蝦,劍魚扒同4oz安格斯牛柳,我地等野食既時候,當然係影吓相,個waitress用英文問使唔使幫我地影相,佢以為我地係遊客,之後隔離枱果兩個外藉男士問我地where are you come from ???個個都以為我地係遊客,唔通除左遊客無港人响呢d餐廳影相?我仲以為我地好"港女"咁乜都影一餐tim!

個煎鵝肝真係好好好好味!!!!d肉類都給比下去!d食物捧來時,侍應好快手幫我地反轉另一面煎,切開同放起一部份,因為驚太快熟,塊石有成400度高温,佢好快手,我都影唔切,其實d食物煎完都比較乾同埋無乜味,係個牛柳好d,不過個sauce都幾好味!點d汁食好味d,其實塊石都好快凍左,真係要快手煎至得,呢排都好多鐵板餐興起,有pepper lunch同大家樂,兩間都食過,我都係覺得pepper lunch好食d,大家樂今次真係麻麻地好味!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...