星期五, 8月 07, 2009

Up 沖天救兵




終於等到上畫喇,我地一行4人,預早上網訂了飛,期實都不容易,一心想去Imax,卻又沒有巨幕版!因不太就腳想改去The Grand,啱得時間又無英文版,最終都係買左又一城,我地仲一直以為買左The Grand,去到打電話問朋友到未,先知道攪錯了,幸好趕得及入場!我覺得開場果個3D廸士尼城堡好靚呢!

套戲由主角Carl 小時候認識Ellis講起,2人同樣希望到南非探險,他們一起成長,結婚,他們想要孩子卻沒有了,倆人決定再為兒時的探險願望而努力儲錢,可是生活迫人,儲蓄都漸漸因生活而花掉,漸漸地步向年老,Ellis也先他一步去了................那場床前臨終的戲很感動..........我鼻子都酸了.............老伴走了,他過着枯燥平淡的生活,附近的房屋都建成高樓大厦,他更被迫送去老人院..............在絕望的一刻,他決定要實現一個數十年的夢想,他利用成千上萬個彩色氣球,把他的安樂窩升上天空,即使要歷盡艱險,都要飛往南美尋找"仙境瀑布",誰知這個旅程忽然來了個活力充沛,最愛整古做怪的8歲童軍小飛,二人要面對暴雨狂風,和傳說中的珍禽異雀以及識講多國語言的狗仔,仲要高空決戰神秘梟雄................過程緊張刺激!

成套戲色彩斑斕,相當漂亮,對白也非常惹笑,戲入面的小飛實在很可愛,他的童軍badge也超得意,我有一套"Up"的布badge,好鍾意呀!他日出碟必決要買呢!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...