星期五, 8月 07, 2009

風月堂



網誌日期:2009-07-31 01:10
今日同Flora去左先達睇手機,佢睇中左Samsung部水貨手機,個款好少見,其實個design都幾man,有d似直版既迷你PSP,不過靚mon靚聲,係用B&O既喇叭,個款就唔太襯女仔用,睇睇吓,又睇中左部Sharp既800萬像,貴左接近一倍,不過更靚既外型,Softbank既design,日本摺機款,就緊係靚啦!不過呢類日版手機改機後都好多問題,好似打/睇唔到中文SMS,鈴聲太細聲,唔support MP3鈴聲,用唔到某d台等等,我地都問得好detail,最麻煩係無機試,最後都係無買到,諗清楚先再決定.

睇完手機就過左對面間風月堂食飯,呢間餐廳全白色既設計,帶小小日式餐廳feel,主要都係西餐,我地叫左墨汁意粉同黑松露帶子天使麵,味道都ok,甜品有超多選擇,有點花多眼亂,多款pancake,waffle,ice-cream同酥餅,我地叫左香蕉芒果pancake配雪糕,超飽呀~~~~~~!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...