星期四, 9月 17, 2009

林海峰是但噏我願意





由星期一開始病,星期二三四都在家裏睡睡睡,直至星期四的下午,四點鐘用盡全身意志力撐起身去洗面,要不是一早訂了飛,我想我是不會起來,洗完頭又想瞓.......想打比個friend話唔去,諗諗吓,都係要起身,已經浪費了兩天半,再不振作就浪費埋呢半日同埋我個friend好辛苦才訂到的飛,坐左一陣定一定神覺得可以了便出門去,出到街有點點頭暈,大概這幾天沒怎麽吃過,可能血糖低了點,平時家裏有預備一包糖,今天要吃就沒有!坐車前去seven買了支葡萄適extra,和2寶糖,坐在車上一粒一粒吃,感覺好多了!果然迅速補充腦能量,掂!坐車時老細打比我,叫我take care,不要勉强返工! thank you so much!!

已經好耐無去過紅館了,裝修後,外牆像沒怎麽翻新過,門外多了小小裝飾,和小食亭多了些椅子,我們在場外拍了些照片,場外的紀念品好多好多人排隊買,如果真係諗住買既話,應該趕唔切入場.
入到場,山頂的坐位不再是只有一排石屎,真係一個個坐位,坐在高處向下望好驚呢!我地坐滿一排八個位,大家都好開心,拍照和拍片,大家都唔買野飲費事去toilet 喎!雖然遲左開場,不過大家傾吓講吓好快過,終於等到開show,大家都好興奮,一開始就講四大天王結婚新聞,每講完一part都唱幾句歌,有一part同黄貫中jam半斤八両,個個high爆,尤其Karen兩公婆係beyond fans,去到尾段,有葛民輝,謝安琪為一對新人主持婚禮,載歌載舞,好熱閙,有一part向MJ 致敬,跳MJ thriller隻舞好搞笑,中間有d都好爆笑,不過我覺得無"噴飯"果次咁好笑.d歌都無果次咁抵死.

我睇返d相,見到自己個樣超謝超驚嚇,扮thriller都唔使化粧,唔知以為我向又MJ致敬tim!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...