星期六, 9月 12, 2009

笑笑







屋企個讀卡器壞左,攪到攞唔到相,今日終於換左,可以upload返d相.

上次去完迪士尼,夜晚去左旺角果間笑笑,佢係同上次Megabox果間白木屋係同一集團,不過好似呢度多野食選擇d,我地一坐低就分左d戰利品先,响小鎮大街買野都有贈品送,送左有一隻Goofy 杯,一套六支原子筆,同埋兩對耳環,Flora無穿耳,所以耳環歸我,hehe...............我地雖然食住雞脾魚蛋睇煙花,但係出到嚟都好肚餓,叫左幾多野食,食左d冷盤其實都飽,件要食埋牛肉sabu sabu,烤豬肉同蛋餅,好彩有個雞肉餅漏左單,如果唔係,唔知好唔好打包!

始終係旺角區,比較多人,都好嘈吓,d位又近,旁邊d六人枱好嘈吵,不過都傾到計,如果想靜靜地坐吓傾吓,都係去和民好d,埋單時佢地有抽獎,我地抽到一客壽司下次食,個店忘記比張券我地,我地又唔記得,算喇!整定下次唔幫襯!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...