星期二, 9月 22, 2009

石澗




果日去紅館之前,去左尖沙咀食飯,原先佢地想去赫德道食日本野,點知無位,响附近兜兜轉轉,行左兩間都無位,跟住有人派傳單,見呢間石澗好似ok,仲有七折,就去試吓,佢响投注站對面,要落地庫,入到去見都唔多客,我地坐左個大卡位,我地驚肥仔頂住個肚腩想換位,佢猛話無問題好鬆動,個waitress都笑佢.

我地叫左唔係好多野食,我病病地都無乜胃口,佢地就食得唔太飽,上次阿威無去盛八食唔到和牛同牛舌,所以就叫比佢試,呢度冇盛八既牛舌咁好味,和牛就兩間都唔好......懷念dry aged..........另外我地叫左天婦羅蝦,我無食到!同埋燒鯖魚,湯烏冬同炒飯,整體上食物都ok,價錢都唔算貴,叫d大路既野食,可以靜靜地坐吓,都係個好既選擇!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...