星期二, 4月 07, 2009

百樂潮州
















前兩晚同屋企人去左Element百樂潮州酒家食飯,當係同媽咪補祝生日,唔知送乜比佢好,最後買左機頂盒,等佢得閒喺屋企多幾個台睇吓........我地叫左唔係好多野食,不過都係食唔晒.........先來個杏汁豬肺湯,好濃既杏仁香,個湯白雪雪好似杏仁奶咁,好味,姨甥女以為係糖水,跟住個什菜煲都一般OK,我好鐘意食d蒜子,個拼盤d鵝片就唔係咁理想,始終潮州酒家d鵝片應該係比較重要既菜式,而個蠔餅就幾好味,仲幾多蠔仔,個明爐烏頭係最受歡迎,好快清晒,我們這一家都很喜歡吃魚,個炒魚麵我無食到,個炒飯有塊煎蛋包住,都幾好味.最後都要打包.

食完飯例必要些甜品,我地叫既反沙芋要等,等緊既時候,大家係度研究姐夫部新相機,姨甥女攞住周圍影,因為較左view finder要單眼睇,可能佢覺得好玩,比平時睇住個screen 影唔同,部機又重,見佢好辛苦捧住部機影,不時要借力,又影到部機搖搖欲墜,好攪笑,所以我又影低佢.

最後甜品有芋泥,我無食,驚好甜,芒果糯米糍都無食,d細路既至愛,比佢地食晒!反沙芋就食左兩件,d糖好硬,都唔算太甜,都OK好味啦!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...