星期二, 4月 07, 2009

大玩

上個月見到地鐵站個廣告"大玩"兩個字,見佢$1099起都好吸引,正諗緊揾邊個去,阿雯問我有無興趣去,我諗住佢去過幾次應該無興趣,佢話上次我陪佢去上海(其實我自己都想去既)所以今次佢陪返我去,我地就定左呢個月尾去,仲揾多兩個人去,佢地幾個都去過,得我未去過,我要自己攪入臺証.

我上網登記左,可以到時去機場攞,我見有時間,都係去金鐘攞左先,去到好多人,d指示又唔清楚,又無人比你問,所有野都自助,好多人好似我咁,唔知點做,我見d人填form,影印身份證,都唔知點,問d排隊既人,佢地都唔太清楚,問d填form既人,淨係話排隊攞.我見得三個窗在工作,一個是詢問處,條人龍最長,另一個係交表處,係收d人填好既表,最後係領証既窗,基本上全部人要排詢問處,我唔知乜野情况下要填form,我同果個冷漠既職員講我在網上登記了,他收了我的證件,給我一張黄色飛,淨係講左句"等叫number",然後等左個半鐘,叫我的number去2號窗領証,比錢就攞到.........如果d指示清楚d就好啦,甚至應鼓勵d像我攞短期臨時簽証的人即時上網登記,而要特別安排要填form果d,就另外在指定地方處理,就唔使咁亂.


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...