星期四, 3月 05, 2009

Slumdog Millionaire 一百萬零一夜



這部在奧斯卡得到最佳電影等8項獎項的電影,未得獎前已經想睇,雖然導演Dabby Boyle之前拍的戲我沒有睇過,但係呢套戲既題才都幾吸引我,睇完都覺得好睇,戲入面既小演員都係做返自己,在環境惡劣的貧民窟生活,看見他們的環境,便知道甚麽是真正的貧窮,(老套d講句,香港的小童很幸福了!)男主角在電視節目裏,答對了多條問題,都因為自身的坎坷童年,到剩下一條問題時卻因被屈出術而被捕................我覺得成套戲都好緊湊,沒有冷場,都幾緊張,結局留待大家入場睇吧!結尾那場歌舞有點攪笑,唔係跳得攪笑,而係唔知點解要有呢場舞?

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...