星期四, 3月 05, 2009

New York Fries



今日去左試呢間New York Fries,最近好多雜誌都介紹呢間同旺角果間愛爾蘭瘋薯,兩者都有點相似,但係旺角果間太多人,經常擠滿人,以前旁邊間章魚小丸子好多人,依家就愛爾蘭瘋薯超多人,成條登打士街都是好多人排隊的食店,相當擠迫,所以我還是去尖沙咀,hit左一排,依家應該無咁多人.

去到海港城,一如以往,好多國內旅客,不過食店都不太多人,去到NYF,沒有人排隊,這店前身是仙跡岩,只有大約10個位,和圍着店內柱位的幾個企位,不過海港城做左一d露天坐位,可以由店內推門出去,亦可從商場入去,我無出去坐,因為超曬,又無得遮,今日仲咁熱tim,店內的坐位都被一大班國內人坐了,想無咁熱唯有企位,我見menu只有三款配料,同埋熱狗賣,飲品除汽水外就是樽裝飲品,仲係健康工房同烏龍茶呢類既飲品我叫了一客The Works, 有酸忌廉,煙肉碎,辣豆,regular size加汽水$44,雖然是炸薯條,但吃不到"炸"的感覺,沒有乾和脆的味道.而是薯條較腍,就像切條的焗薯一樣,比較啱我口味,而且我喜歡帶皮的薯條!如果行街想take個break唔想太飽,呢度都幾適合!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...