星期三, 12月 31, 2008

尖東

聖誕快樂!

好幾天沒有上網了,上星期日同屋企人去尖東做節,吃了一半已經開始胃痛,吃不下東西了,走的時候還可以在街影影相,很久沒有去尖東了,以前很熟識的地方都忘記了,行到去羅馬柱就想起在那處影過好些相,回到家裏開始加重了胃痛,想起下午吃的那個午餐大概有些問題吧!匆匆洗個澡便睡覺休息,睡了一陣就開始嘔吐大作,成晚嘔左幾次,無覺好瞓!

第二日仲要返工,夜晚仲要攪活動......我吃了药感到好些,但無胃口食野,傍晚時份同Flora去左尖沙咀買抽獎既禮物,行左幾個鐘,今次我地去LV,無之前咁多人,仲幾好service添,之後去LCX買野,包好晒禮物之後再去旺角同其它人會合,今次我抽到個細獎,係個電動牙刷機,正想買一個,而大獎就比亞文抽中左,阿健就成晚用佢新買果部EOS450D係咁影相,我就成晚有得睇無得食,因為未好返!

尋日同阿天食飯,佢老婆前晚穿左水,等左一日都未生,尋日打左催生針都仲要等,佢好擔心,我都擔心佢會好辛苦,仲要自己在產房等,一定好辛苦..........今朝收到佢SMS,話零晨五點幾開刀生左,佢個仔响平安夜果日出世,想唔記得都難喇..............我就病左幾日,同阿天一樣無乜心機同精神!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...