星期三, 12月 31, 2008

金鳳

有成個禮拜無upload個blog,這個星期過得好平淡,沒怎麽外出,多在家裏休息,昨晚在家裏翻看相片,見到呢張牛扒相,係上次去完廸士尼玩,夜晚同Flora去左太子果間金鳳鋸扒,好多時睇好多雜誌介紹呢間有好多年歴史的餐廳,一直都未去過,呢次就去左試.

間餐廳就在天橋對下的位置,店外貼滿訪問的剪報,入到去好多人,我地坐左個細卡位,近住廚房,見到d鐵版出出入入好busy,果度環境相當舊,牆上的架放了些好殘舊的酒,我們剛坐低已見到有人等位!人客絡繹不絕,枱面既餐墊好住家feel,我叫左牛柳餐,唔記得幾錢,大概八十蚊左右,包埋湯同超細杯飲品,個餐包好舊式茶餐廳味道,個湯都OK,個牛柳好大塊同好"淋",直情唔似係牛扒,唔識點形容,總之好怪,不過食Flora嗰個就唔錯,我唔記得佢個係乜野扒,我諗下次去會叫第二樣野食.

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...