星期五, 12月 19, 2008

王家沙








前兩日出左旺角食飯幫阿天慶祝生日,佢帶埋佢老婆同佢老婆送既相機出來,我地諗住去朗豪坊間上上,但係關左門,唯有轉陣,去左王家沙,之前去又一城果間覺得麻麻地,旺角果間就好食d,我地坐低叫左野食先,再等齊人食,個個都好肚餓,我就覺得醉鷄同生煎包最好味,果個蘿白絲酥好"漏",個東坡肉個樣唔多掂,不過都幾好味,我地一路食一路影相,阿天部新相機係Canon既EOS450D,同我姐夫上個月買既一樣,佢配埋定焦鏡,我地影來影去,我先知原來佢都識影相,我就真係唔識攪,anyway,等我攪得掂自己部半專業機先啦!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...