星期三, 6月 04, 2008

古董花園

網誌日期:2008-06-04 23:55






我們沿着淮海中路行,去到H&M,阿雯買左副太陽眼鏡,出左H&M,見到思南路有間港式茶餐廳,佢話好想飲奶茶,我地就入左去試吓,結果係令佢好失望,好彩我飲檸七,唔會相差得太遠!跟住我地就在思南路尋找阿娘麵,聽說這店是林憶蓮介紹過的,找到賣阿娘麵的泰和飲食店,可惜沒有開門!!!唯有繼續行去孫中山故居,路上見到有間屋,樓上的露台,寫住古董花園,原來是一間咖啡茶店,很漂亮的店子,因為剛去完茶餐廳,所以沒有去試,在茶店斜對面便是孫中山故居,裏面好像沒有人參觀,我們買票後,在門口拍拍照,因室內不可拍照,一入到去好凍的冷氣,在上海好少有咁凍既冷氣!我地一路參觀都只見兩三個人在參觀,在二樓的保安員很主動和熱情地講解,其中有一本電子書,只要揚一揚手,會自動掀到下頁,都是他教的,參觀完文物館,再到旁邊的故居,未入故居之前,到後花園看,一片草地,還有些小花,好relax的感覺,我們拍了些照片,便進入故居,要用膠套套住雙腳才可以入內,那是孫中山先生真正住過的地方,地方也很"骨子".
行完故居我地有同一個想法...........飲杯咖啡!!!我地去返古董花園,店旁有條小巷放了些枱椅,我們進入店後還是决定坐室外的小巷,那裏有七八張枱,有三枱客人,靜靜地,我們選了兩杯焦糖latte,味道比較淡,不過環境很舒適,我們閒談着邊渴咖啡,感覺relax,臨走前上一上洗手間,個洗手間好漂亮呀!還有陣陣花香,用的都是Loccitane 的皂液呢!有點懷舊的感覺.!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...