星期六, 5月 31, 2008

南京路









在酒店休息了一會就出發去南京路,點知封左路,過唔到地鐵站,人多擠迫,火炬未到d人已經大叫"中國加油"氣氛相當熱烈,我地揾唔到其它入口,又唔知等幾耐,又肚餓(一心諗住去南京路大擦一餐(或者幾餐!!!!),等等吓唯有放棄,求其揾d野食,最終去左味千拉麵食!!!d麵比香港嗰d無咁"淋"好食d,價錢差不多,我地食食吓見d人湧晒出去,就知道聖火到達,我地由玻璃望出去,見到火炬經過,都想叫埋一份!!

食完野d人開始散,維持秩序既公安,操兵咁行,停既時候企得好直,好有紀律.我地隨住人流入去地鐵,好似迫花市咁.......好彩上到車唔太多人,企一個站就到左南京路.成條街都好二三十年代feel既建築加上好現代化既公司,好似Starbucks,Nike....咁,亦有唔少老店,我地最主要既目標仍然係食,响南京路無乜特別野食,我地見到賣榚點既沈大成,好多人買糕點,我地買左一個綠色既青糰試吓,$1個,無乜味既粉團包住紅豆,跟住就去我地目的地,"舒蔡記生煎",佢位於舊街,去到時無人,我以為揾錯,去買票時多左2個人(佢地幾乎買左一半!),我排第三,買完票($3.3/4個生煎包)等緊時就越來越多人,見個師傅不停將成窩包轉來轉去,有時打開蓋加油加水,有時加芝麻加葱,最後將窩內的油倒晒出來,打開蓋.......好香,好心急,我地買完走返去南京路坐响度食,我地好疲累,好熱,腳痛,坐低左都唔想起身,呢個時候前面個商場,突現有真人演奏音樂,我地一路聽音樂一路食生煎包,d生煎包...............超好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!包底少少燶,包面軟身,裹面既肉唔太多,勁多汁,好似小籠包咁多汁,好好味呀!!!!!!!!!一啖一個,唔會流汁出來,加上啱啱煎好,真係好食到不得了!!!!!!!!!!!!!!.....................食完就要去外灘啦!聽日再寫!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...