星期六, 6月 07, 2008

凉拌

網誌日期:2008-06-07 00:25




跟住,我地沿烏魯木齊中路去揾另一間賣西藏物品的小店-天籟,這條烏魯木齊中路,有點街市感覺,有水果店,海鮮店,超市,便利店,食肆等等,我地行行吓見到有間食店,無座位只做外賣那種,門口有個牌寫住"夫妻肺片......"唔識睇d簡體字,我又唔記得乜野係夫妻肺片,以前睇電視講過,但係唔記得左,我見佢地其實係賣一d凉拌食物,其中一款食物係夫妻肺片,仲有粉皮,豬耳,筍,青瓜等,$16一份,可選三款餸,加一款菜類,個店員叫我地一定要食夫妻肺片,其實我食完都唔知係乜??anyway, 我地買左一包,佢在這些餸上加了醬油,花生,葱花,椒絲,然後攪攪吓就食得,佢地仲有賣童子雞,見佢地在鹵水汁內取起鹵過的雞,然後放在一鍋油內炸,好似好好味咁,但係要成隻買,所以我地無買,佢都亦都有賣一d好似烤餅咁既餅,我地買左一塊試,買買吓越來越多人,我地就拎住兩包野食揾地方坐低食,行到街尾都無地方可以坐低,我地就咁企响街到食,咁啱我地企正响唔記得乜野國家既大使館對面!!!!!!!!!!好,先食左包凉拌先..........................嘩!!!!真係好好味!!!!!!!!!!!!點解d咁簡單既食物,溝埋會咁好味,可能係d醬油,同埋响街食既風味吧!依家諗起都流口水.......至於個烤餅就麻麻地,無乜特別.
食完野就諗住揾天籟,原來就响旁邊,行過幾步就到,間shop好細,香港都有d類似既店,呢度d售價同香港差唔多,不過有特價,d銀耳環都幾平,阿雯買左條銀手鏈,我買左兩對耳環,同一個織布銀包仔,一d西藏香支,同埋一件衫,加埋三佰幾蚊人仔,唔算平.










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...