星期日, 6月 08, 2008

黑雨端陽

網誌日期:2008-06-08 00:10

落左成日雨,由今朝黑雨到黄雨,呢d天氣,最好留响屋企瞓吓覺,今日同屋企人食飯提早做節,酒樓的端陽套餐,其中一道菜竟然是裏蒸粽??大家都在估係一碟幾隻粽,定係一大個粽,最後原來是一個大大個的粽,每人可吃到一角,姊姊說像五餅二魚!!媽媽也包了些紅豆糭,她說加了瑤柱,她包的糭細細隻唔會太"漏",有媽媽包的糭吃真幸福,將來媽媽百年歸老,就沒有這麼幸福了!!
睇新聞話禽流感又來了,真令人擔心,還有山泥傾瀉,壓死了兩個人,其中一個是孖生姊妹,無事的那個哭得肝腸寸斷,真教人心酸............還有四處水浸..........so sad ! 希望快些雨過天晴!!


沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...