星期日, 2月 17, 2008

Happy new year !







網誌日期:2008-01-03

Happy new year to all of you!

這陣子忙透了,很疲累!

今天更是累極.......先是一早去開會,非常眼瞓..到下午take 左個break, 買左杯咖啡之後成班去左McCafe,我食左件芝士餅,又飲多杯咖啡!

開完會趕返屋企換衫,去Party,約左Eric佢地一齊去,去到join埋阿雯一齊坐,成晚食左好少野,因為顧住玩,個個都玩得好high, Eric 仲飲醉左,我嗌到聲都沙晒!不過成晚都玩得好開心!我仲抽到獎,有幾佰蚊Coupon!!!!走時我陪阿雯去新世界中心等巴士,嗰到d裝飾都好靚!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...