星期日, 2月 17, 2008

交換禮物

網誌日期:2007-12-28

尋日去左沙田BBQ,同場仲有阿孫佢地,雖然唔分開坐,不過佢地人多,好多時都太迫,所以都會過黎我地呢邊燒野食,我一去到見到Paula就坐埋一齊傾計傾左好耐!我地講起阿天响平安夜求婚成功,9月結婚,又講起佢地依家既工作氣氛,都幾感觸!

佢地d野食"正"過我地好多,有好多海鮮,大大隻花蝦,花蛤,我都"癡"左d,我成晚燒左幾轉雞翼,但係食得2隻,因為比亞孫食晒!而阿Ling就成晚四圍"餵"我地食野!

食完野就玩交換禮物,我抽到Flora買既叮噹公仔,佢自己好鐘意個公仔因為個公仔會有音樂同埋會郁既,我都覺得好得意,我同Flora去BBQ之前去左尖咀shopping買抽獎禮物,過程都好辛苦!!!我地Target係LV銀包加一份平d既獎品,去到LV好多好多人!!!大排長龍!!於是去左Gucci,無咁多人排隊,入到去其實都好多人吓,好辛苦先買到一個銀包,我地實在太辛苦,又累又熱又口渴,於是去左Starbuck 坐,一齊share左份波菜雞肉卷,飲左杯鮮奶綠茶,坐左陣,我帶Flora買Agnes b朱古力,佢唔知Agnes b有朱古力賣,佢話不如買盒做抽獎禮物,因為有一款禮盒裝入面有條鍊,我又買左一盒之前買過既朱古力,個sales 姐姐送左本記事簿比我,好開心!跟住我地無乜時間,唯有匆匆忙忙咁買左隻手錶算喇,嗰幾個鐘同Flora不停傾計,都同佢幾好傾.

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...