星期日, 2月 17, 2008

遲來的聖誕禮物

網誌日期:2008-02-17 00:31

前幾日先收到亞孫送比我嗰份聖誕禮物,係一件睡衣,好得意,佢係件連身連帽即抓毛睡衣,包保由頭到暖到落腳,真係有衝動着住黎影相!
今日同細傑去左大圍食宵夜,講返以前d攪笑野,佢成日話自己老....(才27歲>.>"),但係仲係成日顧住打機.......講講吓......Edmond都就黎結婚,佢會去北海道函館度蜜月,我仲諗緊好唔好叫佢幫我去Fancl買野,响日本買平好多,不過d Yen都好高吓......3月17日....我要請假去飲先得!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...