星期四, 5月 03, 2007

病、倦、累!

上星期傷風咳了好幾天......晚上睡覺老是在咳! 睡得不多,又流鼻水,頭痛.......加上這幾天公事繁忙.....比老細係咁"her"住.....無晒精神......只有一個字可以形容..........."謝"!!!!!

這兩天好了好多,開始有返d活動,昨天買了牛扒和一款叫"soup sense"的杯湯,應該是每天鮮制的,見保鮮期只有兩天,我選了一個 Southwestern corn and tomato soup,無MSG,無防腐劑,味道唔錯,所以賣$40/400ml.

跟住去屈臣氏買潔面產品,有幾個想試的牌子, Vichy, Aqua label 和Kose,最後選了近期口碑不錯的Aqua label ,此牌子是Shisedo的副線,價錢便宜,便買了make up remover 和 foam wash, make up remover 原來是乳狀,不是油,我誤會了,不過都試吓啦!

晚上在Ok見到新登場的小食jelly, 有5款味道,我選了芝麻和荔枝西柚,放左入雪櫃,明天試試好唔好味先!那芝麻味的包裝,好有黑白相feel!








2 則留言:

crystalcake 說...

最近好多人病,小心身體.
jelly好味嗎?看來很不錯.

Love ダッフィー 說...

味道嘛,普普通通啦,我吃了荔枝西柚味,入口有西柚的苦味和荔枝的甜味,不會太甜

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...