星期二, 4月 24, 2007

D.A頂級安格斯肉眼扒

上星期見到新假期的副刋講"牛の特集"即刻買本睇睇,裏面介紹了近期有港商引入的D.A (Dry aged)處理技術,不太記得詳細資料,大概是一個類似雪櫃的肉櫃,調校到指定的温度濕度和風速,存放大概十多天,它的外表看來乾乾地,黑黑地,但係能保持豐富肉汁和味道,大概是某些化學作用吧!這種D.A牛扒在Landmark 的Three Sixty 有得賣,此外,在灣仔三里屯Mr. Steak 有得食!!!!我同Ronald睇完都好想試,我地想約左昨晚去試,我打電話去訂枱,個waiter問我係咪訂灣仔嗰間,我話有第二間咩?佢話响銅鑼灣有一間不過主要係食buffet,唯有去灣仔,反正我未去過三里屯,雖然唔係咁就腳.

我地坐地鐵去,都行好遠先到,去到見三里屯嗰度雖然係星期日都唔係咁旺,去到Mr.Steak裏面都坐左九成客,個waitress滿頭大汗,滿面通紅,好似好忙,我地响門口睇過Menu,見到一個XX三重奏牛扒(唔記得名!)有齊三種佢地特式牛扒,有D.A西冷扒,M10和牛扒,同埋唔記得乜野千層扒(大概係幾種唔同既牛扒切片叠成),我定决定叫一客D.A頂級安格斯肉眼扒($398)同三重奏($449)share!同餐廳細細地,掛左好相,有d五六十年代荷李活feel,落order時Ronald話想食生d,我地叫medium,我好少食咁生!都即管試吓,上菜好慢等左好耐,我地一人飲左一支啤酒先有得食,個waiter將牛扒放响枱之後,就介紹一下,(我見塊扒面頭有d血水,驚驚地!)佢話D.A扒下面有一小塊同等級數但係未經D.A處理既牛扒,佢話等我地可以比較到個分別,都好細心喎!我急不及待,先試D.A扒,一入口.................................好juicy ! 肉味好濃,夾集着外層的燒焦味....................係我食過最好味既牛扒!!!!!再食那一小塊牛扒.......................嘩嘩嘩!!!!...............相差好遠呢,那一小塊雖然是同等級數,同我之前食過已經覺得好好味既靚牛扒差不多,但這個D.A真係好味得多,至於那三重奏,只有D.A西泠有得fight,但係無肉眼咁淋,如果喜歡吃牛扒,就一定要試!食左半塊唔夠喉呀!!!!!!!!!!
D.A肉眼扒,下面有一小塊!

三重奏!!!給比下去了!!!


2 則留言:

crystalcake 說...

wow...真想馬上試試:p

Love ダッフィー 說...

我也想再吃呢!

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...