星期三, 5月 16, 2007

六度廸士尼

辛苦左個幾禮拜,總於可以鬆一口氣,係時候relax吓!

前天一行五人,亞孫,亞偉同佢家姐老婆,去廸士尼玩!!!我第六次去啦!一早入左走,入場人數係我咁多次最少人一次,完全唔使攞 fastpass, 幾乎唔使點排隊!! 以前最多人玩既space mountain 同winnie the pooh唔使排隊,最多人當然係新既馳車天地同幸會史廸仔,不過都好快排到.

天氣唔算好熱,不過好曬,好在我醒目帶左把遮,見到d卡通人物覺得佢地好辛苦,熱死!

新加既海盜王唔係太特別,只係有兩個人扮成 Jack 既做型同人影相,如果早幾日去就有可能會見到周潤發tim.

我買左2隻水杯比媽咪,上面刻左我個名,有埋米奇同米妮做型响杯身,都幾可愛,送比媽咪做母親節禮物!























沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...