星期五, 10月 27, 2006

地海傳說

下午約左 Suen同嘉嘉,先同Suen响旺角朗豪坊間元氣食壽司,食完之後同嘉嘉會合,不見她有幾個月,她好像胖了一點,一行三人走去西洋菜街間百老匯戲院買飛睇地海傳說,已很久很久沒有去過這戲院了,雖然這裏正在翻新,但那多層式的設計仍舊不變,是最令人感到很不方便的地方.

買飛時見好多位都比人畫左,但係入到場卻有好多位冇人坐,買汽水又無冰>.>"..........! 講返套戲...............zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZ!!!!!!! 一場悶戲!大失所望!

睇完戲坐巴士去銅鑼灣,三個人响Sogo行左一陣,再同Fish,Suki會合,一向 sporty 又經常游水既Suki,竟然一身OL打扮同埋電左髮,令大家眼前一亮!我地响金百利樓下商量去邊到食飯,好多人向我地派傳單,原先想去食韓國燒烤,但係太貴,轉左去另一間韓日buffet的店,那店的食物味道不太好,壽司的飯團不是日本米,全店好像只有三個侍應,食物要等好久,好多都無黎到!好差!!!!

食完一肚氣,再去金百利商場行左一陣,就等到Gary,Moon同埋Rita,再去左Times square 對面間Star樓上一間Cafe,在那裏叫了客心太軟,味道不錯,她們都客氣地要請我吃飯替我預祝生日,真要謝謝她們!



吃完這餐,我和Moon,Suki,嘉嘉一起乘小巴往旺角,有個坐在司機後面有點醉的男人,因等客問題與司機有argue,司機為免麻煩便不和他爭抝,之後有五個青年男女上車,剛好滿坐,司機便開車,只是那醉漢,仍喋喋不休說自己是黑社會甚麽甚麽的,一車人都在笑他,他轉向他後面的男女,駡他們笑甚麽,他們五人又為此和他爭吵,小巴剛停在燈位,那醉漢起身想打架,坐在他身邊的男仔,即喝罵司機開門,然後攔着他,叫他的朋友下車離開,司機無奈地走了五個客,車還未過海呢!那醉漢仍一路上向司機漫駡,最好笑是他落車時竟向司機說唔好意思!

2 則留言:

crystalcake 說...

能夠同好朋友共渡愉快一天,真好.
Happy Birthday~~

Love ダッフィー 說...

thanks a lot , wish you happy too!

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...