星期四, 10月 26, 2006

梅菜蒸雞翼



今天下午去了Starbucks買咖啡,之前有人送了張coupon給我,便用來買了杯Latte,還是較喜飲Pacific Coffee,以前卻是較喜歡Starbucks的,不過論氣氛,Starbucks的牙買加風情(音樂)較令我relax!

商場有個香水展,卻完全沒有香味,同window shopping 一樣>.>"

晚上買了些雞翼,跟蘋果日報副刋的食譜做了這個梅菜蒸雞翼,雞翼味道算入味,梅菜是鹹了點!
好想整餅,只是沒時間做......後天看看有冇時間吧!

3 則留言:

crystalcake 說...

如果去開中環,可以去"有食緣"度買梅菜,佢地d自家製梅菜,味道唔鹹,又無防腐劑.

Love ダッフィー 說...

貴嗎?

crystalcake 說...

不記得價錢,但那是店裏最便宜的貨品,所以我才會買^^"

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...