星期一, 9月 18, 2006

The devil wears Prada

電腦的上網系统壞了,幾天都不能上網...........!

前兩天去了看電影 "穿Prada的惡魔" (中文譯名好唔順口) ,响戲院外撞見亞Cool,佢一個人响度睇人溜冰,買完飛同佢傾左陣, 佢話不如一齊睇,我話我個位兩邊都有人,唔可以一齊坐,咁佢叫等我睇完戲打比佢飲野.

講返套戲,一直好期待,有我最喜歡的梅麗史翠普,可以想像到戲內必有大量靚人靚衫,見到女主角出場時那身過時打扮和蓬鬆長髮便知道她這醜小鴨會變天鵝,戲內那首插曲,是Madonna的Vogue,很符合劇情,令我想起 Madonna 在台上以英國宮廷打扮演譯這歌的MV.

故事內容也很寫實,就像很多打工仔身邊似曾相識的經歴,日後出DVD時要買來再看.

看完戲沒有打比亞 Cool,佢就打比我話要見客唔去飲野,我都無所謂.

之後想去買支香水,响屈臣氏睇唔啱,經過Calvin Klein 去睇佢地嗰隻 euphoria 既 light 版,香味淡淡地,都唔錯,個sales 姐姐認得我幫襯開,都送左d sample 比我, 佢叫我簽收印花時,見佢地成日開得一張單.........唔怪得咁落力,生意難做!

1 則留言:

crystalcake 說...

全日只開一張單????差成咁...

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...