星期日, 3月 01, 2026

roommate / 飯局作客 - 烤肉餐














約咗好友今晚去朋友屋企食飯,晏晝我哋要去買少少海鮮,先去新蒲崗食少少嘢,去咗呢間coffee shop,去到都要排隊等位,等咗大約半個鐘就有位,餐廳嘅座位唔算多,可能今日星期日,就座無虛席,我哋叫咗兩款意粉,同兩杯手沖咖啡,意粉比預期好食,特別係蕃茄意粉都dope 🤣咖啡亦都唔錯,估唔到喺新蒲崗都有唔錯嘅Cafe,cheese cake 都ok 👍🏻下次要試吓佢哋嘅糕餅類!食完嘢喺附近買個蛋糕仔,就行過去大成街街市買海鮮,今晚我哋在朋友家鐵板燒, 好友已經預備咗牛扒同埋壽司,我哋買少少海鮮,每人一隻扇貝,另外有一啲好大隻嘅蝦,買咗四隻都成斤重😅唔敢買咁多嘢食,因為大家都唔係好有食力🤣🤣

















買完餸就搭車入將軍澳,好友屋企之前去過一次,今次第二次去,佢哋兩公婆,間屋都裝修得好靚,今次見到佢太太明顯發福,疑似有孕,因為好友一直都話佢太太好想快啲生B,結果好友親自承認老婆有喜,真係恭喜晒,所以佢好多嘢都唔食,因為剛剛滿三個月仲要戒口!好友全程負責煮食,整得好好味,仲煲左魚湯,食完飯仲有士多啤梨,再切埋個蛋糕食,我哋食得好開心😆









 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...