星期五, 2月 27, 2026

川燒 串燒•酒場 / 龍塘坊















好耐冇去銅鑼灣食晚餐,通常都係食午餐,今晚去食居酒屋,朋友介紹呢間,訂左枱,店內座位不多,所以好迫,佢門口旁邊係半露天,有四個吧枱位,有兩個在店內兩個在店外,有幾個似係店內職員在social ,我地一早訂左條馬友,扇貝、蟶子、蝦,同埋再叫一些串燒,質素一般,門口bar 枱位D人食煙仲吹左煙味入嚟🥹我諗夏天嚟都可能幾熱😅






















食完飯又去附近食甜品,去咗以前蛇王二旁邊嗰間甜品店,叫咗一個中式甜品,一套四款糖水,有紅豆沙、杏仁糊、芝麻糊、合桃露,外有叫咗一個台式甜品,大家一齊share食,味道OK正正常常!





沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...