星期二, 2月 17, 2026

年初一飯局 - 明記 / 將軍•大糖














大年初一,冇約人, 好友忽然WhatsApp我,問我得唔得閒食飯,所以就出旺角同佢食個晚飯,而且都有四個月冇見面,大家出嚟聚吓,難得佢女友批准佢同我食飯🤣🤣,去咗旺角明記,呢間都食過幾次,今晚見佢都唔爆場,大概都有八成滿,我哋叫咗四個餸,有蒜蓉開邊蒸蝦、瑤柱豆苗、炒魚腩球、仲有個煲仔蜆,因為個蜆係特價$8 ,所以叫埋,我哋仲叫咗兩杯啤酒,我都好耐好耐冇飲啤酒,見佢咁好興致就叫杯飲吓,我哋傾偈傾得好開心,可能因為好耐冇見,話題特別多😄














食完嘢我哋落樓下食甜品,我哋叫咗三個甜品share食,佢就食榴槤,我就食蛋白燉奶加個湯圓share食,味道都唔錯,食完甜品我哋行去旺角中心搭車,一路行一路傾,傾到好友唔願走🤭可能佢而家少咗朋友同佢傾偈,佢都見到佢成熟咗好多,喺工作上亦都開始得到賞識,都戥佢開心!




 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...