星期一, 2月 16, 2026

快樂小羊














今日年廿九,今年冇年三十,未來幾年都冇,同屋企人食團年飯,今年搞搞新意思,去食火鍋,唔使次次都去酒樓同人迫,因為火鍋就相對冇咁多人揀,我都係第一次幫襯呢間火鍋店,我哋訂咗間房,房入面係一人一爐,呢個安排都幾好,可以食各自喜歡嘅湯底,自己個鍋又衛生啲!佢都有好幾款湯底選擇,我就揀咗菇菌湯,通常菇菌做嘅湯會比較鮮味,其他有蕃茄湯、麻辣湯、清湯等等,個湯嚟到見到佢都好濃,試飲一下好好味😋 我哋叫咗幾款肉,呢度主要係食羊,不過牛羊豬雞都有,佢亦都有一啲熟食,另外佢哋又叫咗沙冰飲,見到都好大杯,而且佢哋話味道唔錯!各樣火鍋料都幾好,而且店員嘅服務都好好,下次有機會同其他朋友嚟試吓先得!















 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...