星期六, 10月 18, 2025

Kaboom















今日一班舊同事約我食生日飯,去咗尖沙咀呢間食泰國菜,呢座大廈嘅食店有好幾間都去過,大概都知每間店嘅位置都唔係好大,所以我哋係坐長方形嘅枱,其實最唔方便傾偈就係長方形嘅枱,我哋有12個人,如果圓枱就方便啲傾偈,佢呢度樓上仲有個area係俾人飲嘢,類似酒吧咁,雖然佢開得好夜,但係last order 10:00要落單,我哋揀咗幾款嘢食,份量唔係好大碟,所以好多都叫雙份,食物就唔算好正宗,佢係有少少fusion菜,偏向西餐多啲,食物就不過不失😄

呢座大廈最唔好係個廁所,男女廁角有一個,個男廁長時間鎖住,都唔知究竟有冇人出過嚟,佢哋成班男仔都去唔到廁所,樓上酒吧area亦都冇第二個廁所,最後佢哋無奈去女廁😂😂

食完飯我哋切蛋糕,佢哋訂咗一個好大嘅蛋糕俾我,係一紮花咁嘅形狀,好靚😍😍😍😍 另外亦都送咗一紮玫瑰花俾我,又買咗一支清酒送俾我,真係好感動,好感恩識到呢班同事🥰🥰🥰🥰












 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...