星期一, 8月 19, 2024

深圳福田: 花悅庭、Rivet coffee、就犟牛肉火鍋














早大半個月已經約咗朋友今日上去深圳,呢個組合第一次返大陸,我哋約咗喺落馬洲等,一行五個人,搭地鐵三個站去到福田嘅平安金融中心,呢個商場我哋都嚟過幾次,上次食過隴滿桂西湖菜,今次去佢對面果間花悅庭食片皮鴨,好友在美團落單,叫咗個套餐,店入面嘅裝修都好靚,呢度亦都有好多茶嘅選擇,但係我哋諗住一陣去飲咖啡,所以冇叫一D特別嘅茶,就咁普通叫咗壺茶就算,頭盤有醉雞同埋海蜇頭,仲有一個水煮魚,片皮鴨就一食,淨係食鴨皮,食法係傳統一塊好薄嘅餅皮包住鴨皮、青瓜、醬汁,鴨皮都幾脆,雖然冇肥膏,但係油脂都好豐富,好食,仲有一個好多蔥鋪喺面嘅羊肉,小籠包,另外再叫多一個小食,食到非常之飽😄整體食物質素好好👍🏻


















食完飯我哋行咗一陣,就去搵 Rivet coffee shop,呢間coffee shop我哋第一次嚟呢個商場嘅時候已經想試,當時因為太飽冇試到,今日一心過嚟試,我哋坐低之後每人叫咗杯咖啡,我哋有四杯都係冰滴咖啡,佢有個細嘅樽仔裝住咖啡(好似之前喺中環嗰間泰國餐廳個樽一樣),另外有個杯同一舊四方冰,十足10威士忌嘅杯同冰🥃🧊,因為話個咖啡豆係用威士忌木桶發酵過,味道又真係幾好飲,我哋坐喺度傾偈傾咗個幾鐘,因為喺度講鬼故🫣,又驚又搞笑!🤣🤣
















跟住再去行街,行咗幾間超市,買咗一D零食,又買咗芝士蛋糕,最後好友要去馬盒超市買雞,佢每次都要買手撕雞返香港,今次佢又買六隻,我同好友各買一隻,前後買咗九隻,要俾咗錢轉頭先至返嚟攞,因為我哋今晚食飯喺旁邊一間火鍋店度食,可以攞咗位先,轉頭先嚟攞雞














今晚食牛肉火鍋,因為我哋成枱都係牛魔王,所以揀咗一間食評比較好嘅火鍋店,不過呢間冇得喺美團落單,直接喺店入面落單,我哋叫咗一個雜錦牛肉嘅圈圈,佢係一個中空圓形嘅碟,啱啱好中間係放火鍋湯底,呢個圈圈主要係用嚟打卡,同埋試吓邊隻牛肉好食,上面除咗唔同部位嘅牛肉,仲有牛胸油,同埋牛舌,不過佢冇喺每一款牛肉上面註明係乜嘢部位,整體覺得唔算話好出色,店入邊有間透明房,見到有三個人在𥚃面不停喺度手切牛肉,望到放喺最高嗰嚿牛肉寫住雪花牛肉,所以我哋就試吓叫一碟淨雪花牛肉,呢碟就好出色,好食過頭先嗰D好多,如果唔係貪要打卡,建議直接叫雪花牛肉!因為我哋另外叫咗一碟吊龍,覺得都冇雪花牛肉咁好食,碟雪花牛肉$148 ,真係好抵食,仲有佢哋個手打牛丸都好好食,我哋都叫咗兩碟,除咗菜同響鈴我哋都冇乜叫其他嘢,因為食牛肉都飽🤣🤣 今餐食得好飽好滿足,因為個牛肉質素係唔錯,全日五個人三餐消費一共$1,900人仔😂








 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...