星期四, 8月 15, 2024

三和敍、Puff bake and Marouf













今朝瞓醒覺,就去九龍城三和敍食個晏,之前兩次想去都食唔到,一次太過晏佢哋落場,第二次佢哋冇開,今次終於可以去到,入到去只有兩個客,我點咗和牛漢堡套餐,個造型好似挽肉の米🤣 三嚿和牛漢堡,先在佢哋個爐燒到七八成熟,再換一個細嘅爐,繼續熱住俾我,套餐跟咗湯同埋飯,白飯可以免費再添,亦都可以加錢要埋蒸蛋、沙律同飲品,仲有小食可以追加,我就叫咗一串燒雞翼,店員建議三件牛肉漢堡食法,第一件就咁食原味,第二件可以沾生雞蛋,最後可以沾佢哋一個好似飯素嘅醬汁,我覺得都係沾生雞蛋最好食,牛肉嘅質素唔錯,而且份量都幾多,我個人覺得呢個餐真係好抵食,後來見到有其他人入嚟,而且越來越多人,大部份都係食呢個餐,雖然我加咗嘢,就算唔加嘢都夠飽,真係唔夠就加多個飯,就一定夠,飲品我淨係叫咗杯橙汁,其實佢有咖啡,不過我記憶中佢個咖啡唔係特別好,我都係留返去coffee shop飲🤣













出尖沙咀飲杯 Arabica%,跟住去咗堪富利士道,有間新開嘅餅店,佢個酸種蛋撻學足Bake House咁,買左一個試吓,又買左一個 Pain au Chocolat 😄,但他個皮好脆,蛋汁亦都唔會太甜,Pain au chocolat 就一般,店內仲有間咖啡店,因為頭先飲咗咖啡,所以就叫咗杯檸檬梳打飲,出面又落雨,所以在店內食埋件餅飲埋杯嘢先走!






沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...