星期日, 8月 04, 2024

Hypebeans












今日放假,一於過去銅鑼灣,睇吓新開果間Hoka 專門店,有冇啱心水嘅鞋,去到專門店,見到都唔係好多人,我行咗一個圈,未見到一款特別吸引嘅鞋,不過都睇啱咗一兩對,轉頭搵好友一齊再嚟睇😏

行過去耀華街同好友食飯,經過Donki對面有間coffee shop,之前冇為意呢間小店,唔知開咗幾耐,今日行過又想飲咖啡,約咗好友又未夠鐘,見裏面冇客,就入去試吓,店嘅面積非常細,我諗佢主要都係做外賣,因為裏面只有兩個位,我見到收銀處有一D 包點,我就揀咗一個Scone,因為佢得一款,呢款係鹹味嘅西蘭花豬肉scone,在counter 見到有張 Affogato 嘅相,用玻璃杯裝住,個樣幾靚,所以就嗌咗一杯試吓,但係原來呢度全部用紙杯,唔係用相入面Affogato 用玻璃杯裝,所以賣相就爭好遠😅 scone嘅味道不過不失,因為好少食鹹味嘅scone,不過都覺得味道可以,而杯 Affogato 就有驚喜,咖啡好飲之餘,個雪糕仲好好味,我諗佢將個雪糕單賣都有生意做,我食緊嘢嘅時候突然間越嚟越多人入嚟,忽然多咗五六個人入嚟,不過多數都係買外賣,因為出面好熱,好多人買凍飲,我食完杯雪糕都忍唔住問個店員,佢話雪糕係用Gelato,不過唔係自家製造,我諗我下次會為咗呢個雪糕再嚟🤣👍🏻👍🏻






 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...