星期四, 8月 08, 2024

After you













今日約咗朋友去Airside ,因為好友在日本買咗禮物俾我,所以今日相約出嚟攞,約咗去 Airside ,去咗呢間coffee shop,呢度地方唔算好大,純白色嘅設計,都係好簡約嗰種,主要係食厚多士、pancake、甜品 同飲品,我哋一人叫咗一個厚多士,一個係芒果糯米飯,真係有少少糯米飯鋪喺多士上面,配咗兩個雪糕球,另一款係蜜糖厚多士,只有兩個雪糕球同埋一大堆cream,另外一人叫咗一杯咖啡,食物同預期差唔多,都幾好食,咖啡亦都唔錯,好友送俾我嘅係在日本Starbucks買嘅套裝杯,一共有三款杯,一個係富士山造型,另一個係達磨, 而第三個係貓貓,三個杯都唔同size,一個紙盒裝住,好靚,雖然屋企已經有好多杯😅,不過呢幾隻杯真係好靚,最重要係嗰份心意,好友每次去日本都買 Starbucks 水樽或水杯俾我😅😆













 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...