星期四, 7月 18, 2024

自駕過關澳門遊










連續幾個星期放假都北上南下,今日澳門遊,第一次坐朋友車,自己揸車過澳門,今次我哋一行五人,好友帶埋佢媽媽一齊去澳門,我哋約咗喺沙田等,跟住直接揸車過去人工島,過關之前有個停車位俾人去廁所,去完廁所就停一個好似收費亭咁嘅位置,全車人嘅身份證俾晒關員,逐張對樣,全程唔使落車,跟住應該過X光機,因為要停低架車幾秒,先至俾我哋過,揸車過咗關之後,要喺澳門嘅關口停車場度泊低架車,又停車場上返嚟就係平時金巴落車嘅位置,跟住就過澳門嘅關,今次我搞埋自助過關嘅手續,但係過關嘅時候有排錯隊,又去咗人工檢查嗰條龍😅 唯有回程先至用自助過關🤣

過完關出嚟就call車,直接去酒店放低佢哋D行李,因為今次我哋五個人有兩個唔過夜,其餘三個book咗酒店,所以佢哋有行李,今次book 咗新濠影滙後面果間 W hotel ,去到酒店接待處,都頗多人等登記,等候區都坐滿晒人,佢哋都搞咗好耐,因為check-in時間係下晝三點,我哋未夠鐘,所以只係寄存行李,都搞咗十幾分鐘,放低行李之後就call車去官也街,今次又去食譚家魚翅,我地叫左兩位魚翅、一份花膠、話梅豬手、花菇鮑魚、海參、菜,好食👍🏻


















食完行去官也街買嘢飲,去咗一間爆打檸檬茶,買咗三杯鎮店招牌飲品,鴨屎香檸檬茶、多肉葡萄、陳皮鴨,都幾好飲,一路飲一路行去輕軌站,搭車過去倫敦人,落咗車之後,可能行錯路,行咗好遠,幾乎行返去頭先個站咁滯,先至搵到個入口🤦🏻‍♀️ 跟住過去倫敦人影吓相,又去賭場行咗個圈,然後再去返 W hotel ,因為想放低好友嘅媽媽喺酒店休息,所以返酒店攞咗房先,佢哋book咗兩間房,但係話未執完房,只能夠比一間房先,所以我哋一齊上去佢間房度睇吓,房間個view幾靚,房內設計都唔錯,一坐低大家都唔想郁😅 喺房度Hea咗一陣先至出去,先去酒店嘅餐廳訂咗位先,因為今晚要在酒店食buffet !









其實我哋都冇咩地方好去,原先想話去玩VR,去到又覺得麻麻哋,跟住就改咗去大三巴,因為上次喺果邊嘅手信街,在其中一間手信店內飲過一杯咖啡好好飲,所以今次特登再去,去到先發覺佢哋已經冇賣咖啡,只有樽裝飲品,但係見到D設備都仲喺度,店員話因為師傅轉咗人,要遲啲先有咖啡賣😅唯有出去大三巴影吓相,不過今日澳門keep 住都落雨,所以我哋影咗一張相就走,跟住行咗過去新葡京,諗住睇吓有冇接駁巴士去新濠影滙,去到法國舞,的士站有排晒長龍,好在我哋call到車,就直接返去酒店!返到去攞埋另外一間房,當然都要上去參觀吓,呢間房大少少,不過個view就冇頭先嗰間咁靚 😅














今晚食buffet嘅餐廳叫做津津,酒店住客有八折優惠,呢度嘅冷盤放咗喺一間房裏面,當然個房係透明玻璃,因為係一個冷凍房,裏面主要係擺海鮮類,有生蠔、青口、龍蝦、蟹腳、壽司、沙律、芝士等等,熱葷方面都係一般嘅燒牛肉、中菜、薄餅、星馬泰菜式、粉麵等等,飲品方面就有啲特別,除咗一般嘅飲品,佢有一D係菠蘿冰、紅豆冰之類,選擇都頗多,甜品除咗一般嘅蛋糕,亦都有雪糕、糖果,食完飯之後,我同好友落去搭的士去港珠澳,佢哋就返上房,跟住我哋就搭金巴返去,再轉巴士出九龍返屋企休息!🥱








 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...