星期三, 7月 10, 2024

隴滿桂、西塔老太太













上星期去完大陸,今日又去😅今次又係四個人,約咗在落馬洲口岸等,一齊撘地鐵去會展中心站,去福田平安金融中心食 lunch ,之前第一次來呢個商場已經想食呢間隴滿桂,因為見餐廳裝修好靚,店中間有隻艇,可以在艇上進餐,見佢寫住西湖船宴,應該食杭州菜















我地被安排坐𥚃面最入果邊,𥚃面都有隻艇可以坐十人左右,睇吓餐牌,食物選擇好多,每枱必點的叫花(化)雞,只要有叫呢個菜,店員會攞一個假的叫化雞放左蕂籃內,讓人客敲打叫化雞,像敲打叫化雞嘅外層,每敲打一下都會講一句有意頭嘅說話,儀式感十足🤣 另外我地叫左一個臭豆腐、小籠包、秋葵、韭菜餅,同埋一個我都唔記得咗係咩嚟嘅菜,食物嘅味道唔錯,賣相都幾精緻,不過又係冷氣不足嘅問題,坐喺裏面都幾熱!😅













食完晏我哋call車去深業上城,喺呢個商場度搵間咖啡店飲咖啡,呢間咖啡店喺商場嘅頂樓露天area,好熱🥵 我哋去咗一間叫做See Saw嘅 coffee shop度飲咖啡,咖啡不過不失,冇乜驚喜😇 












飲完咖啡行過少少見到有間 Galleries Lafayette ,好友入去睇鞋,睇啱咗隻款,價錢比香港平,不過冇佢想要嘅白色,諗住黑色都可以,不過冇佢size,所以最後冇買到😅跟住我哋行返入去商場,先發覺原來 Galleries Lafayette 個正門原來喺下面嗰層,入到去見到有一檔賣公仔嘅,一入去見到一隻浣熊公仔,覺得好靚好鍾意,不過略為嫌佢大隻咗D,但係佢細隻size又冇咁靚,最後都係決定買隻大嘅,不過佢話得一隻存貨,而且隻存貨爭咗頂帽,佢話因為啲配飾全部人手做,頂帽仲未整完,而陳列緊果隻頂帽又甩咗粒珠,所以要另外後補寄返俾我哋,但係佢唔寄返香港,所以叫佢寄去好友在深圳嘅屋企度,遲啲先再攞返!















買完公仔再行入啲睇吓衫,見到佢做緊七折,好有睇中咗一件T恤店員話而家有至上次,基本有七折,如果買夠四件再有七折,差不多等於半價,但係好友只係睇啱咗一件,不過呢啲Offer可以同場搵其他客搭單砌夠四件就大家都有折,所以好友都買咗兩件,兩件係同款唔同色,原價在香港賣千四左右,而家同樣價錢有兩件,抵好多!

買完嘢本來想去蓮花山公園度行吓,但係出面實在太熱,我哋行咗條天橋過去之後已經想返轉頭,本來諗住行去公園嘅另一邊搭地鐵,但係見到條斜路我哋就放棄咗,行返轉頭去返商場,先去喜茶買嘢飲散熱線,飲杯凍飲真係冇咁熱,跟住就call車去返皇廷廣場,因為要去超市買嘢同埋食飯,走嘅時候方便D!











去到皇廷廣場,就直接我哋想食嗰間西塔老太太攞位,先攞咗飛,應該都有排等,所以落去盒馬超市先,因為好友想買手撕雞,佢嘅手撕雞又真係幾好食同埋幾抵食, $39一隻手撕雞,即刻成隻雞起肉再加配料撈勻入盒,好友一次過買咗六隻,跟住又買大樹菠蘿,同埋買一D包裝嘅鴨腎,話要寄去英國俾屋企人,我哋就買咗兩份水果,陣間食完飯食,買完嘢再去另一間薛記炒貨度買零食,我都買咗Nuts 同埋凍乾秋葵!

上返去餐廳睇吓有位未,上到去仲未有位,我哋坐喺外面等,等咗一陣好友去咗廁所,佢就有位喇!呢間係食韓燒嘅餐廳,座位有少少迫,冷氣又係唔多夠,今晚都座無虛席,我見好多都係本地人,我地又係經美團買咗套餐,另外加左份鱔,呢度係有店員會幫你燒,自己唔使出手,肉類質素都ok ,我地食埋生果先至走,一齊搭車返去落馬洲,再分道揚鑣!







 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...