星期三, 6月 05, 2024

韓脈













好友五月生日,約齊人一齊出尖沙咀食韓燒,去咗尖東食呢間,去到先發覺,呢間應該係之前叫韓珍,我唔知佢之前係咪喺同一個舖位,但係聽個名好似食過,我哋一早訂咗枱,不過嚟到見到唔多人,大概只有兩三枱客,我哋叫咗個套餐,另外加咗隻醬油蟹同埋煎蛋餅,店員會幫我哋燒肉,食物嘅質素唔錯,服務亦都幾好,不過飲品就麻麻哋!

傾計傾到好友父親患了肺癌,因為已經去到第三期,而且又擴散左,所以佢爸爸話唔醫喇!後來又改變主意話要醫,預計鏢靶藥要10萬蚊一個月,佢兩兄弟都諗緊夾份俾錢,不過擔心龐大嘅支出頂唔到幾多個月🥺 所以都未有定案點樣做,都戥佢哋擔心,近期都有朋友患癌,希望佢哋早日康復💪🏻










 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...