星期五, 5月 31, 2024

串殿、艾沐春天













諗住約好友出嚟食晏,順便俾手信佢,本來約好咗去九龍灣,好有突然轉軚,改咗返大陸!

我哋喺上水集合,搭車去落馬洲,再轉車去皇廷廣場,一入商場,就去試食Fufuland 疏乎厘pancake,好友話一路想試,不過得佢一個食唔晒,所以要等埋我同佢share,味道都OK唔算特別出色

跟住去咗一間叫做串殿食串燒,因為要用美團落單,所以好友的男友負責落單,叫咗豬軟骨、羊肉串、麻辣排骨、雞脆骨、五花腩等,我覺得味道都可以,但係講唔上好好食,食完就去瑞幸買咖啡,終於可以試到佢嘅咖啡喇,我哋叫咗熱咖啡拎走!



















跟住行去附近一間叫做艾沐春天嘅按摩院,好友話嚟過幾次,覺得幾好,所以帶我嚟試吓,我都係第一次去國內按摩,一上到去見到個大堂都好靚,跟住就帶我哋分開男女賓部,入到去比個個locker我哋放低嘢,跟住就攞毛巾同埋佢哋嘅衫去沖涼,呢度有個水池可以浸浴,但係今日個水池冇熱水,所以我哋冇浸到,亦都有一個桑拿浴室,不過焗咗一陣就冇再焗,因為我同好友都唔係好鍾意焗桑拿嘅感覺,於是我哋就去按摩,佢有一個地方係擺咗好多梳化,每張梳化都可以瞓低,每張梳化都有一個電視,可以睇電視或者電影,亦都可以喺電視度落order叫生果食,呢個area可以選擇一個腳部按摩或者頭部按摩,好友就按腳,我就按頭,都幾舒服,按完可以喺度瞓覺,因為我哋個package係包廿四小時,不過好友話今晚約咗人唔喺度瞓,所以我哋喺度Hea咗一陣,食吓生果睇吓電視,聽到附近梳化有D人瞓到扯晒鼻鼾,如果真係喺度瞓可能都有D嘈,我哋坐咗一陣就去獨立嘅按摩室,可以選擇泰式或者中式嘅全身按摩,好友兩個一間房我就自己一個人一間房,我就揀咗泰式按摩,負責按摩嘅女仔,身形細細粒但係都好好力,不過佢應該係傷風,但係冇戴口罩,感覺就唔係咁好,按摩完我就去佢哋間房搵佢哋,見佢哋瞓咗覺,我就去返浴室沖涼換衫等佢哋,因為好友今晚約咗人,已經剩返唔多時間,所以佢哋應該都好快會出嚟,等佢哋出埋嚟,就一齊去搭車返香港!







 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...