星期日, 4月 21, 2024

2024年4月九州鹿兒島自駕遊 Day 3 - 植物園Florante 宮崎、堀切峠、鹿兒島市




今朝早少少去食早餐,去咗我哋最鍾意去嘅 コメダ珈琲,呢間coffee shop嘅早餐時間,係買咖啡送麵包,雖然只係半塊方包,不過佢係厚切嘅,再跟埋牛油或者果醬,仲可以揀配烚蛋🥚、蛋沙律或者紅豆醬🫘好味!順便又買D花生,因為佢嘅咖啡通常跟一小包花生,而果包花生亦都有得賣,通常都買一包入面有30包細嘅,買嚟做手信 👍🏻 食完嘢行返過去酒店嗰邊,經過有間商店,叫做金城堂,零零舍舍一間舖頭淨係賣手信,應該係日本傳統嘅手信,入邊亦都有位俾人坐,門外都有幾個泊車位,我哋又入去睇吓有啲乜嘢買,佢嘅手信主要係一啲蛋糕,同埋類似豆沙餅嘅手信,亦都可以買咗坐低食,佢仲有免費飲品提供,我揀咗兩款手信送俾朋友,不過佢個有效期比較短,都係一個禮拜內要食完,所以唔敢買咁多,買完行到返去酒店門口,見到隔籬橫街做緊楠並木朝市,又入去八卦吓,見主要係買一D自家種嘅蔬菜、番薯,又有賣咖啡、茶葉嘅檔攤,好友就買咗番薯🍠,我就買咗玄米茶,跟住就返酒店check out !















今日第一個行程係去植物園Florante 宮崎,呢度係一個好大嘅公園,以植物做主題,所以有好多花花草草🌹🪻🌺🌷🪷🌻🌾🪴,今日天氣好D,有少少太陽冇落雨,啱晒睇花,地方好大人唔多,早知帶埋架飛機仔嚟 😆















去完植物公園再揸車去堀切峠放飛機,放咗差唔多一個鐘,再揸10分鐘車去搵地方食晏,因為大家都肚餓啦,最近有一間叫做南風茶屋嘅小店,呢度附近一帶就只有呢間食店,所以佢都有啲客,我哋去到嘅時候已經兩點幾,佢都有幾台客差唔多食完,我哋就叫咗三個套餐,有親子丼、兩款炸雞set,個炸雞好食,D雞肉好有雞味,雖然間店舊舊地,但係套餐都好平,都係1000円多D,好抵食👍🏻👍🏻













食飽飯,揸返車過去鹿兒島市,上咗車冇耐開始落雨,去到公路仲好大雨㖭🤦🏻‍♀️ 我哋去中途站休息嘅時候見到有好多超跑,排隊入油,平時在日本好少見到呢D超級跑車 😍😍 我哋喺中途站買咗啲手信,上返車繼續行程!















下一站去一個叫 Across Plaza ,近住市中心,呢度係一個大型商場,不過入到去好似冇乜嘢睇,我哋見到有間叫做Direx 的超市,一入去就見到藥妝部,睇吓啲價錢都好平,平過我哋之前睇過嘅藥妝店同埋Donki,最多仲平30% 😳 我哋即刻入貨溝淡,買咗兩籃嘢,主要係藥妝同埋一D食物,順便買咗D魚生上車食,一買嘢啲時間就過得好快,又要趕住走,因為已經七點幾,太夜又驚冇嘢食,雖然我哋喺車上面食咗少少魚生,不過都要食正餐,所以我哋都揸車返酒店放低行李先,酒店唔遠,不過酒店冇停車場,要喺附近泊車,我哋先寫低行李,上去大堂問咗泊車情況,職員俾咗張地圖我哋,叫我哋拍後邊街嘅停車場,我哋上房擺低行李,就出去食飯,酒店喺大街近天文館,附近好旺,應該係鹿兒島市嘅中心,我哋行咗去後面街搵嘢食





搵咗一間食串燒嘅叫做燒鳥たけなわ,我哋冇訂位,不過佢有枱,店嘅面積唔係好大,有三張半榻榻米枱,即係佢係榻榻米,但係唔係跪喺度嗰種,係坐喺度,不過要除鞋,我哋睇緊餐牌嘅時候,有個侍應埋嚟用英文問我哋嚟自邊度?我哋話香港嘅時候,佢就用國語同我哋講嘢,咁就方便溝通,我哋揀咗一個雜錦串燒、手羽先、五花腩、馬刺、雞髀刺身、雞腎刺身、餃子、豬軟骨串,有好多嘢食都賣晒,因為太晏喇!😅 雞嘅刺身好好食,馬刺就麻麻哋,其他串燒都唔錯,不過不失👍🏻

食完飯我哋行去便利店睇吓有冇甜品買,睇唔啱又行去Donki睇吓,見到有好熱賣果隻 Brûlée 甜品,之前去東京都冇食過,因為東京成日都俾人買晒,佢已經出多咗一隻朱古力味,不過我未食過,所以試咗原味先,我哋買返酒店食,個甜品表面係一層焦糖,不過比較厚,如果可以做薄D就更加似,布甸都幾滑,味道唔錯!
















酒店住後感:
Daiwa Roynet Hotel Kagoshima Tenmonkan Premier
酒店位於鹿兒島市中心,一個叫做天文館嘅商店街,類似大阪心齋橋咁,酒店對正大街,呢度有電車🚋,所以係最旺嘅一個地方,酒店好新淨,我諗可能開咗一兩年,因為成座酒店對比附近嘅建築物係最新淨嘅一座,接待處在7樓,因為一至六樓係商場,酒店嘅大堂都幾大,有好大Area 梳化俾人坐,亦都係有人接待做check-in,大堂亦都可以自取護膚品、漱口水、牙刷等物品,我住嗰間房就喺7樓,即係酒店大堂旁邊,有個玻璃門要拍卡入去,住喺呢層我覺得好方便,好有住樓上要再搭lift,佢哋間房話有按摩椅,我間房就冇,我估計7樓可能係一啲商務房,因為房入面有燙褲嗰個部機,房入面嘅空間都唔算細,有一張小枱,酒店嘅設備都幾齊全,房入面有捲髮器、直髮夾、風筒,都係 ReFa 呢個牌子,另外仲有一包兩塊舒緩貼,類似「休足時間」咁樣,呢間酒店真係唔錯,如果有朋友去鹿兒島巿我都建議住呢間👍🏻


沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...