星期六, 4月 20, 2024

2024年4月九州鹿兒島自駕遊 Day 2 - 青島鬼之洗板、日南太陽花園、鵜戶神宮、Aeon mall 永旺夢樂城宮崎











今朝約咗好友10點集合,一早起咗身,走落去餐廳飲咗杯咖啡,然後去旁邊嘅商店街行咗兩個圈,時間太早啲舖頭全部未開,四圍睇吓影吓相,出邊街嘅十字路口應該係附近最繁忙嘅地方,見到路邊嘅花都仲得幾靚,又影吓一啲相,再行返去酒店等好友!

我哋攞埋行李上車,因為今次行程每晚都唔同酒店!今朝第一個行程就係青島嘅鬼之洗板,記憶中以前跟團去過呢個地方,我哋首先拍低架車喺 Aoshima Beach Village 外面,沿着沙灘行去一條叫做彌生橋,係通往一個小島,小島呢邊係有一D鬼之洗板,呢過海灘環境好靚,好有度假feel,小小嘅島上都有間神社,見到有一個伯伯嘅小攤檔,賣緊一啲貝殼,同埋用貝殼做嘅裝飾品,我買咗一盒貝殼俾好友,因為佢屋企個魚缸係冇水嘅,淨係擺貝殼🐚😄 我哋四圍行吓影吓相,我就攞假Hover 出嚟拍吓片,好開心!行咗一陣行返去度假村嗰邊,見到有架舊舊地嘅篤篤車咁嘅物體,可以車遊客過去青島兜一個圈,都幾得意,跟住我哋行去廁所嘅時候,見到對面有一個宮崎縣市立青島亞熱帶植物園,但係我哋趕住要去下一個點唔夠時間,所以就喺門口睇咗陣就要去攞車!























































我哋趕住去下一個地方,就係一間叫做伊勢海老料理大海嘅食店!佢開11點,我哋諗住12點去到應該可以食到第二轉,我哋揸車要20分鐘先去到,去到見到好多車泊咗喺度,門口亦都有幾個人等緊位,我哋先去攞位,好友泊完車,諗住放吓飛機,點知好快就有位,餐廳唔算好大,睇落有大概10張枱,不過佢仲有樓上,我哋冇上去睇,店門口例牌有啲食物賣,呢度就賣日向夏,係一種好似橙咁樣樣嘅水果,另外仲有啲陶瓷售賣,亦都有D毛公仔,我哋未有位之前已經睇咗餐牌,揀左一個龍蝦套餐,雖然係二人餐,我哋諗住必要時再加啲嘢食,套餐兩款兩隻螺、有一隻龍蝦🦞刺身、一隻蒸龍蝦🦞、一隻鮑魚刺身、四款刺身、龍蝦湯、龍蝦飯,龍蝦刺身好新鮮好爽口好好食🤤,鮑魚都好爽,整體嚟講全部海鮮都好新鮮,雖然唔係好多嘢食,但係三個人食都夠飽!👍🏻👍🏻 走嗰陣買咗袋日向夏,留返呢幾日慢慢食,一包有12個左右,只係¥800 ,好抵!












食飽飯就諗住出嚟放飛機,點知佢就落雨!咁唯有去咗下一個行程先,車程五分鐘就去到日南太陽花園!之前上網見到呢個公園已經好想去,因為佢係仿照復活島上面嘅巨石🗿,做咗七個巨石像🗿,而且呢個公園都幾大,有D位置要行樓梯,我哋嚟到一直都落雨,所以影出嚟啲相比較暗,同埋角度都唔係太理想,因為要攞遮☔️只能夠單手影相🤦🏻‍♀️ 呢度除咗巨石之外,仲有一排彩色嘅人偶,一字排開咁樣坐,每個人偶一個色,都係呢度其中個打卡點!


我哋由上而下,先上咗去最高位,再落返嚟影巨石像🗿,今日可能因為落雨,所以唔係太多人,見到每組人基本上都可以影到冇人嘅巨石像🗿,因為一批人影完就到第二批,大家都唔阻大家👍🏻如果天氣好影出嚟應該都好靚,不過巨石🗿咁巨型,影出嚟個人又會好細🤏🏻🤣 睇完巨石像,再去睇烏龜,呢度有三隻大烏龜🐢🐢🐢好大隻,匿喺屋仔度郁都唔郁,睇完烏龜就去行吓商店買手信,買咗少少手信,又見到之前在香港Muji 買過嘅杏仁魚仔零食,而家香港Muji已經冇得賣,當其時賣$79 ,呢度只係賣¥700,好平!我買咗兩包,好友都話買兩包試吓 😆

















下一站去鵜戶神宮,只係15分鐘車程就到!仍然落雨!泊好車之後要行一小段路,到入口見到一間商店同埋coffee shop,因為好大雨我哋就去 coffee shop 度食杯雪糕!日本嘅雪糕🍦真係好好食,平時在香港唔會點食,但係去日本就一定要食!😆 呢度又係有本地特色水果日向夏味甜品,在宮崎周圍都見到日向夏嘅產物!我就揀左芒果杯,𥚃面有芒果沙冰、軟雪糕同埋芒果粒,仲有個鳥居造型嘅餅做裝飾好得意好靚😍 好友就食完雪糕 🍦🍦😅


食完野冇咁大雨,就出去行吓,由入口行一段路同樓梯,先去到神社,呢個神社依海而建,海邊有D被海水侵蝕的石,有少少似鬼之洗板咁,而神社就建在岩石洞下面,據講呢個神社主要保佑孕婦順產,所以多女性來,而且呢度有個有一舊好似烏龜形狀的石頭,稱為“靈石龜石”,龜背中間有一個凹位,只要把神社外售賣的”運玉”拋往這個凹位裡,就叫做投擲運玉,D運玉應該係石頭出邊包咗一層好似陶咁嘅嘢,買5個運玉要¥200,男的用左手拋女的用右手拋,一邊許願一邊拋,我地買左5粒玩吓,結果係一粒都唔中🤣🤣🤣🤣🤣喺神社前面有一個釣魚占卜,我見條魚幾得意所以就釣咗一條,當然入面嘅籤文係唔知佢講乜,因為日文😅












































我哋跟住行返出去商店度睇吓,買返少少手信,再行返出去攞車,我哋逗留咗一個鐘頭多少少,跟住就揸車去shopping ! 去返宮崎市,又去AEON,因為日本有好多間好大間嘅AEON,有好多免費停車位,而且好多食店都會黐住喺佢附近開獨立店,所以果一帶都會比較熱鬧,而佢嘅地點通常唔會喺市中心,基本上都係要揸車去,所以幾每次自駕都會去AEON,呢間AEON同其他樣一樣好大地方,我哋一入到去商場,就睇啱咗對鞋,我又買咗個袋,跟住就去超市行吓,一行入超市又睇啱咗一D帽,買完先知原來做緊七折,好有即刻call屋企人有冇人要,牌子係 Converse、Edwin、Chevignon,千幾円起,唔使$100 港幣,好友追加多兩頂😂 跟住買左樽裝水, 2公升只係賣¥70 😳平到呢!平時去便利店買樽細枝幾百 ml 都要 ¥100 😅 跟住又買啲嘢食、水果、手信、貓糧比朋友隻貓,一 shopping就唔夠時間,買完嘢已經用咗兩個幾鐘,仲要即刻去搵嘢食,因為太夜冇嘢食,見到附近有間 はま壽司,原本都唔係好想去,因為香港嗰間啲質素實在唔掂,不過我諗喺日本應該會好啲,最重要係我哋唔多夠時間,因為我哋想食嘅幾間都已經準備關門,唯有去試吓,走嗰陣時落好大雨,好彩有揸車,呢啲獨立嘅壽司店,通常門外都有啲泊車位,泊好車之後再去攞位,等咗大概幾分鐘就有位,因為我哋好肚餓,所以即刻喪嗌咗一D壽司,但係我哋都好冷靜地每樣叫一碟試吓先,試咗OK先至再追加 😂😂 質素冇想像中咁差,我仲覺得佢比而家嘅くら壽司好d,當年我哋第一次去九州食くら壽司,係最好食嘅一次,之後雖然在東京大阪食過幾次,都覺得大不如前了!食飽就返酒店休息了😴因為返到酒店已經10點了!












酒店住後感:
K’s Street Hotel Miyazaki
今晚煮呢間酒店同尋晚嗰間同一區,但隔咗幾條街,所以位置上都係比較旺嘅地方,酒店嘅大堂有少少舊而且唔係好大,佢係有人幫你check-in果種,即係冇自助check-in,房間都算幾新淨,浴室係冇浴缸,只有花灑,電視都比較細部,亦都有張書枱,比較尋日嗰間 Comfort Hotel ,我會覺得尋日果間好少少🤏🏻




 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...