星期三, 2月 21, 2024

2024年2月大阪獨遊 Day 4 - 京都、烏丸










今日瞓晏少少,先搭車去梅田,在梅田轉JR 京都線,9:55 由梅田出發 10:37 就到京都,過往都係搭去衹園四条,去花見小路、八阪神社、清水寺等地方,今次去京都駅呢邊,上次因為有祭典,好多人,交通好亂,好多地方去唔到,今次冇咁多人,可以慢慢行吓,不過今日落雨,所以條街都唔算多人,去到京都站,在車站內的商店行左一陣,行出嚟就見到京都塔,上次同好友去過京都塔附近一家餐廳食飯,今次都有經過,先去食個brunch,同事介紹一間在伊勢丹百貨公司內的壽喜燒,店名叫モリタ屋,上到去11/F ,見佢已經開左門,都有幾枱客,呢度D位多數係向窗兩人平排坐位,或四人卡位,我坐兩人位,望住京都塔,可惜天色唔係太好!呢度除咗壽喜燒,亦都有Shabu Shabu、鐵板燒,我就叫左個特選set,有兩片牛肉、野茶,有穿和服的侍應幫你煮牛肉,佢地先用肥膏起鑊(pan),再灑D好粗粒糖,然後先煎牛肉,肉質同味道都唔錯,野菜就自己動手煮,brunch 嚟講都好豐富!


















食飽就行去對面京都塔後面嘅東本願寺,呢間寺冇乜野特別,不過未去過,所以入嚟睇吓,跟住行去錦市場,路程都唔近,行到半路,飲返杯咖啡先,去左烏丸五条的 Komeda’s coffee ,店內唔多人,一個年長的店員,英文雖然不流利,但自信都講了幾句簡單英語 👍🏻😄 坐左半個鐘繼續行!

















先在 Hands (之前叫 Tokyo Hands) 行一陣,買左少少藥妝,買完要去對面大丸退稅,順便在大丸買 Fancl ,攪埋退稅,就去到錦市場,第一次去呢度,呢度係一條頗舊嘢飲食街,而且條街幾長,好多野食,但我唔肚餓,真係食唔落,所以只係行街,冇食野,不過呢度D野食好吸引!下次要再嚟行吓食野先得!😅




















跟住行去新風館,今日特意過嚟食天婦羅,店名係天寅,上次路過見full 晒所以食唔到,今次再嚟,去到未開門,仲有幾分鐘,但係見店內冇人,唔知係咪返定係唔返?但係上網check過佢唔係休息,但係今日落雨,個商場好靜,唔知會唔會因為咁樣冇開,正常如果有人返工,應該準備緊食物,咁我繼續喺門口等到夠鐘,夠鐘嘅時候都仲未有人,諗緊好唔好放棄,就再等多一陣,突然就有人喺裏面行出嚟開門!我係唯一一個客,冇其他人等位,因為佢個招牌菜原隻龍蝦天婦羅,係限量售賣,所以我以為會好多人,加上周奕瑋曾經介紹過,上次嚟嘅時候都好多人,今次冇人,又可以包場🤣

















叫咗龍蝦天婦羅,同埋一支氣泡酒叫做澪,之前有見過呢支酒,見佢係有氣sake所以就試一試,而且佢好細支,個天婦羅好快就炸到出嚟,好好食,龍蝦好新鮮,天婦羅嘅漿好薄,啖啖肉好好食,我另外仲叫咗個炸番薯,佢都幾大嚿,好粉好好食!跟住再叫多個炸西蘭花同埋 blue cheese! 食到好飽!食完之後,到我走嘅時候,仍然係冇其他客,我再喺商場行咗一陣,離開商場嗰陣見到佢都仍然係冇客😅😅其實呢個商場好細,我諗唔超過10間舖頭,所以我諗唔係旺季都會比較靜!













行完街在烏丸御池站搭烏丸線去京都站轉車,轉返去JR 京都綫去返梅田,再轉御堂筋線返去難波!













酒店住後感:
今晚住Grids Premium Hotel ,今早已放低行李,酒店已經幫我將行李擺咗上房,呢間酒店舊年住過,當時平D,依家貴左$200 一晚,酒店比較新,房內空間亦較多,一入門口就係廁所,跟住有一道門,門後係睡房,亦都係有一張梳化仔,算係有返D空間!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...